انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر شیشه در بم 

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: باند قاچاقچیان مواد مخدر شیشه در عملیات نفس گیر شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر بم منهدم شد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی شهرستان بم در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی از مرز‌های شرقی کشور به استان‌های مرکزی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی افزود: چند تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی ۴۸ ساعت رصد محور‌های اصلی و فرعی شهرستان، نهایتا در ساعات پایانی شب خودروی ۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده کردند و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به ایست ماموران با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه با تعقیب و مراقبت چند ساعته و با اقدام به موقع سایر تیم‌های مستقر در مسیر ها، خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۱ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

وی بیان داشت: در ادامه این عملیات، یک سواری پژو ۲۰۶ که این محموله مواد مخدر را همراهی می‌کرد، شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و مراقبت توقیف شد و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

 سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه با بررسی سوابق این قاچاقچیان مشخص شد که این سوداگران مرگ، سابقه توزیع مواد مخدر روانگردان را در استان‌های مرکزی کشور دارند، تصریح کرد: ماموران در این عملیات پیچیده و نفس گیر، ۲ خودرو را توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.